Hejsan.

 Alla vänner och bloggare. Idag lyser solen från en klarblå himmel  och det är +17 ute det var jätteskönt när jag var på min runda till stan för det var lite saker som jag behövde. Jag var tvungen att köpa mera platfickor för nu har ju säsongen börjat igen med hockeyn och jag river ur dagen efter som står i tidningen om mitt lag som jag följer på alla hemma matcherna. Passade även på att köpa mig en bakelse som jag ska äta alldeles strax en princessbakelse "mums". Det blir kanske en sväng senare under dagen får se när allt det andra blir klart för nu har det legat och samlats på hög tyvärr. Men det är bara att ta nya tag och sätta in det i pärmar som jag har i bohyllan.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fortsatt trevlig dag.

 

Itqvinnan 








Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Det gör absolut ingenting att du länkat till mig. Jag har gjort likadant med dig så jag inte missar dina inlägg. Sköt om dig och ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram marina

2009-09-25 @ 14:47:20
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Wenona

Då är du redo för en ny hockeysäsong då.

Ha nu en fortsatt fin fredag!

2009-09-25 @ 15:34:40
URL: http://wenona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0