Godmorgon.

   Alla vänner och bloggare. I morses när jag gick upp så var det +5 burr. Idag ska jag inte göra något speciellt mer än försöka städa lite här hemma speciellt på skrivbordet men det värsta är att jag vet inte i vilken ända jag ska börja i men det brukar lösa sig efter ett tag när man väl har börjat med städningen.
Senare under dagen så går jag nog ut en sväng i naturen och tar lite kort för det ser ut att bli en jättefin dag idag så det gäller att passa på och ta vara på solen nu.
Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt bra dag.

  
Itqvinnan









Kommentarer
Postat av: Wenona

Soligt och fint här med idag. Strålande höstväder!

Du är kanske klar med städningen nu:)

Ha en fin lörda!

2009-09-19 @ 13:37:58
URL: http://wenona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0