Godkväll.

Alla vänner och bloggare. Idag har det blåst jättemycket hos mig säkert 10 sekundmeter och det har regnat jättemycket. Det var meningen att jag skulle gå på en Libanesisk restaurang idag men det blev inget av det så  jag hämtade kinamat i stället och åt här hemma det var friterade räkor i sötsur sås mums det är det bästa jag vet eller ja jag äter bara det när jag ska hämta från kinarestaurangen. Nu ikväll så har det inte hänt så mycket mer hos mig jag har slappat och så har jag tittat på tv:n en stund men det var inget kul tyckte jag att se så jag satte mig här i stället. Så nu har jag bara på tv:n i bakgrunden det är ganska skönt för då är det inte helt tyst hos mig och dels så har  jag sällskap av tv:n.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt kväll.

Kramisar

Itqvinnan


Kommentarer
Postat av: Wenona

Gott med kinamat då:) Du får ta restaurangen nån annan dag.

Ha en fin kväll!

2009-09-23 @ 21:15:28
URL: http://wenona.blogg.se/
Postat av: Angelika

Hejsan! Snygg blogg får se om du trivs här som du sett har jag också en blogg.se men jag trivs inte helt fullt ut den funkar bättre men tråkigare de som bloggar här verkar mest bry sig om mode betydligt yngre än vad jag är mer som min dotter.

Hur som lycka till.

Kram Angelika

2009-09-23 @ 22:10:29
URL: http://fridsborgskennel.blogg.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Vilken god middag du år. Jag älskar friterade räkor med sötsur sås. Det vattnas i munnen på mig nu. Sköt om dig och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2009-09-25 @ 08:21:49
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0