Godkväll.

Alla vänner och bloggare. Idag har jag varit i stan och storhandlat det blev ganska många kassar att ta med mig hem och så hämtade jag ett hängsmycke på Guldfynd jag hade beställt det är en ängel med min månadsten i den är jättefin. Till middag så blev det vårrullar mums vad gott det var för det var så längesen jag åt det nu. Nu ikväll så hade jag tänkt titta på tv men det smög sig för jisses vad jag blev trött i ögonen så det var lika bra att gå ifrån tv:n och lägga sig tidigt ikväll istället för om jag känner mig själv rätt så blir det tidigt upp i morgon jag är sån att jag alltid vaknar före tuppen. Nu önskar jag alla vänner och bloggare en  och sov så gott.

 

Itqvinnan 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0