Godeftermiddag.

Alla vänner och bloggare. Idag när jag var till affären så blåste det ganska rejält jag var på vippen att vända hem igen och hämta jackan även om jag hade fleecejackan på mig men jag var redan halvvägs till affären så det var inte lönt tyckte jag sen där handlade jag lite basvaor som alltid behövs hemma. Och så när jag skulle ta fram Tisdagens hemmamatchbiljett så var inte den med i häftet så nu ska jag ringa kansliet i morgon och fråga varför inte den fanns med men jag ska även gå igenom hela häftet och pricka för dom matcherna som jag har och så ska jag skriva upp på ett papper på dom matcherna jag inte har och så ska jag fråga dom varför inte dom matcherna är med jag tycker att det är lite dålig stil för jag var så dum så jag kollade dom inte när jag var där redan ja ja det är lätt att vara efterklok som ordspråket säger. Nu på eftermiddagen så ska jag bara ta det lugnt och sitta här en stund. Jag har även klippt gräset och rensat i krukorna och tagit upp lite gräs och mossa mellan stenarna på uteplatsen så nu är det fint igen tills nästa gång. Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsattt eftermiddag.

 
Itqvinnan 










Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Vi hade också storm här igår och det var inte kul. Min kärlkramp gör sig alltid påmind när det blåser för mycket ute. Sköt om dig och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2009-09-29 @ 08:37:37
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0