Ny månad.

Hejsan alla vänner och bloggare. Idag är det redan ny månad tänk vad veckorna och månaderna går fort dom bara rusar fram och det är riktigt höstväder ute det blåser jättemycket och det har kommit små regntstänk med så ikväll när jag ska ut så får jag ta på mig väl så jag inte blir kall och förkyld för det vill jag verkligen inte bli. Jag har funderat på vad jag vill ha för mat idag men jag vet inte än så jag får väl göra en räd i kyl och frys så hittar jag alltid något gott det får bli någon middag som jag bara kan slänga in i mickron jag har ingen lust att ställa mig vid spisen idag känns det som.
Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fortsatt fin och bra dag.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

ja visst känns det som höst nu igår så haglade det flera omgångar hos oss. haglen var rätt stora också. Själv älskar jag alla årstider förutom sommaren. Då det är varmt ute pga jag inte mår bra i hjärtat av tryckande värme. Sköt om dig och ha en fortsatt trevlig fredag.

Kram marina

2009-10-02 @ 08:25:44
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0