Godmorgon.

Godmorgon alla vänner och bloggare. Idag är det jättetråkigt väder hos mig det regnar och under dagen skulle det komma snö har dom sagt på vädret. Men jag vet inte om jag kan tro på det jag menar det har ju varit fel förut? Men det är iallafall perfekt innesittar väder. Jag har iallafall tänkt att jag ska sopa golven idag för det är helt otroligt vad man tar in grus när man har varit ute det hjälper inte hur mycket man försöker torka av skorna.

Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt bra dag.

 

Itqvinnan 










Kommentarer
Postat av: Wenona

Lite snöblandat regn här med idag. Nu ser det ut att klarna upp igen.

Ha en fin fredag!

2009-10-16 @ 13:27:57
URL: http://wenona.blogg.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Vi hade också en ruggig dag igår. Men idag verkar det som om det blir en bättre dag. Sköt om dig och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2009-10-17 @ 10:10:42
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0