Godmorgon.

   alla vänner och bloggare. Sitter här med morgonens första mugg kaffe och termometern visar på -0 och det är lite frost på gräsmattan. Idag ska jag ut med kameran och ta lite mera kort jag tänkte ta en ny stig som jag såg sist jag var ute i skogen sen efter det vet jag inte vad jag ska göra jo jag ska gå till stan en sväng och kolla en vinterjacka det behövs en ny nu för den jag har den börjar bli ganska så sliten får se om jag hittar någon skön och snygg jacka. Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt bra dag.

 

Itqvinnan 


















Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Ja varma jacklor behöver man nu när det börjar bli kallt ute. Sköt om dig och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2009-10-14 @ 10:14:48
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0