Godmiddag.

Alla vänner och bloggare. Idag är det helt underbart väder sol från klarblå himmel termometern visar på +14 men jag måste städa mitt skrivbord idag och jag har redan börjat att ta undan och slänga lite kladdpapper och sätta in en del i sina pärmar jag har fortfarande en pärm på köksbordet med urklipp jag ska sätta in innan det blir för mycket igen. och sätta in lite cd:skivor i sina fodral samt fixa lite annat här på datorn som jag fortfarande inte har gjort men nu ska det bli av har jag bestämt mig för. Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt bra dag.

 

Itqvinnan 










Kommentarer
Postat av: Wenona

Det har varit soligt här med idag men hua vad det har blåst. Storm.

Ha en fin kväll!

2009-10-07 @ 18:50:45
URL: http://wenona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0