Godkväll.

Alla vänner och bloggare. Nu har jag äntligen städat mitt skrivbord och dammsugit datorn med gissa om det behövdes. Så nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och bara vara tills det är dax för att sova hoppas jag får sova inatt så jag vaknar pigg i morgon imorgon ska jag göra så jättemycket hade jag tänkt mig jag ska fylla i lite papper och så ska jag se om det finns tid i tvättstugan och så ska jag iväg på hockey senare i morgon kväll så det blir full rulle hos mig då trivs jag bäst. Men jag erkänner att det kan bli för mycket ibland och då går jag bara undan till ett mörkt och tyst rum och vill vara för mig själv.
Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin kväll.

 


Itqvinnan 








Kommentarer
Postat av: jennifer

Ja det är riktigt skit väder. Men städa är ju jobbigt det med, eller det tycker jag iallafall.



Tack :)

2009-10-07 @ 19:07:52
URL: http://blackribbon.blogg.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Skönt att få allt gjort. Sköt om dig och ha en fortsatt trevlig dag.

Kram marina

2009-10-08 @ 09:11:54
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0