Godeftermiddag.

Alla vänner och bloggare. Idag lyser solen från en klarblå himmel termometern står på +14 i skuggan. Jag går nog ut sen en sväng får se hur jag känner mig har lite ont i ryggen så jag låg och vilade en liten stund nu på dan. Nu ska jag nog ta och städa mitt skrivbord märker jag men jag vet inte i vilken ända jag ska börja i men det brukar lösa sig bara man kommer igång så ordnar sig allting. Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt bra dag.

 

Itqvinnan 










Kommentarer
Postat av: Angelika

Hm jag skulle också behöva rensa mitt skrivbord får se om insperationen kommer i helgen



Kram Angelika

2009-10-06 @ 21:50:25
URL: http://fridsborgskennel.blogg.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

jag tycker om att rensa ut men så kommer gubben och lägger allt tillbaka. han kan inte slänga något för allt kan vara bra att ha. Sköt om dig och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2009-10-07 @ 08:29:47
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0