Hejsan.

Hejsan alla vänner och bloggare. Idag öser regnet ner och det blåser jättemycket så idag blir det till att vara inne för mig för det är ingen höjdare att gå ut nu men jag kanske måste till Netto sen får se vad jag gör för det är ingen brådska tycker jag. Så idag när det är så här tråkigt väder så blir det både datorn och tv:n för mig. Jag önskar att solen kunde kika fram en liten stund iallafall så man blir lite gladare.
Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt bra dag.


Kommentarer
Postat av: Wenona

Regn och blåst här uppe också. Inneväder.

Får önska dig en fin eftermiddag!

2009-10-03 @ 13:43:54
URL: http://wenona.blogg.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

vi hade oväder hos oss igår också och då är det skönt att vara inomhus och mysa. Sköt om dig och ha en fortsatt trevlig söndag.

Kram marina

2009-10-04 @ 09:54:50
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0