Godkväll.

Alla vänner och bloggare. Ikväll så blir det lugnt hos mig och det är skönt tycker jag nu på kvällen visar termometern på +4 grader det börjar krypa ner ordentligt nu känner man. Jag satt för en stund sen och funderade på vad jag skulle äta det fick bli kebab med mycket vitlökssås i så nu har jag ringt och beställt den så om en stund ska jag gå iväg och hämta den det ska bli jättegott för det bästa jag vet är kebab med mycket vitlök i fast jag tycker om all mat med vitlök för det sätter ju en extra piff på maten.

Men annars så ska jag bara ta det lugnt ikväll har inget planerat som jag ska göra det blir nog mest tv:n och datorn lite innan jag ska sova. Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin kväll.

 

Itqvinnan 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0