Hejsan.

Hejsan alla vänner och bloggare. Idag är det bara +5 hos mig och det ser ut att bli en fin och vacker höstdag så jag  går nog ut en sväng sen får se hur jag känner mig för jag har legat i migrän hela helgen och jag har knappt orkat göra något annat än att bara försöka sova bort huvudvärken. Jag ska åxå ringa min läkare på vårdcentralen så han får skriva ut sådana värktabletter som hjälper mig för dom jag har nu dom hjälper ingenting tycker jag fast sömn är ju det bästa när man har huvudvärk sägs det men det är ju inte alltid det hjälper tyvärr.
Nu önskar jag alla vänner och bloggare en fin fortsatt bra dag.

 

Itqvinnan 










Kommentarer
Postat av: Wenona

Ja, nu börjar det bli kallt på morgnarna. Fint och soligt här hos mig idag.

Hoppas du kan få nya mediciner då som hjälper.

Ha en fin dag!

2009-10-12 @ 11:59:56
URL: http://wenona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0